tisdag 29 oktober 2013

Läsarens förbindelse

Jag __________________ lovar dyrt och heligt datum _________ år _________ att jag är vid mina sinnens fulla bruk, inte använder droger eller har behandlats för psykisk sjukdom innehållande vanföreställningar.

Jag inser att jag är personligt ansvarig för mina handlingar och ämnar inte att använda innehållet i den här bloggen till förevändning för bråk med ordningsmakten, bråk med övriga myndigheter, bråk med annan stat eller företrädare för annan stat, starta krig, uppror eller annan subversiv verksamhet, inte utan vuxna ansvarsfulla människors översyn göra upp eld, försöka rena vatten, jaga, bryta mot allemansrätten för att försöka skaffa mat (såsom - men inte begränsat till - att plocka frukt från grannars tomter, gräva efter rötter på annans mark, slakta någon annan människas djur för att lära mig att flå och stycka), bete mig allmänt mystiskt och krångligt i socialt samspel med andra människor.

Jag ämnar inte heller stämma upphovsmannen till den här bloggen (eller någon av de tidigare nämnda personerna eller parterna) för skador som kan uppstå i de fall jag faktiskt trots tidigare givna direktiv ändå tänker använda de kunskaper jag möjligen tillskansar mig genom att läsa den här bloggen.

Jag inser att ingen kommer att sörja mig ifall jag dör eller skadar mig dödligt efter att ha inspirerats av den här bloggen - men om det värsta skulle hända vill jag att min kvarlåtenskap (tillsammans med alla skriftliga anteckningar av mitt eget överlevnadstrams) oavkortat tillfaller Jesper Värn (författaren till den här bloggen), Saltsjö - Boo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar